MOT wspiera tych, którzy chcą i potrafią
Działając w ramach organizacji partnerstwa prywatno-publicznego, jaką jest MOT, często słyszymy pytanie: co nasi członkowie mają z przynależności, co region osiąga poprzez naszą działalność, jak obliczyć opłacalność wpłacanych do nas składek członkowskich ? Sami również podczas codziennej pracy zadajemy sobie i staramy się odpowiadać na te, istotne przecież pytania. Jest ono równie ważne dla nas, jak dla naszych członków czy kandydatów. Nie sposób obliczyć wprost rachunku zysków i strat, jak w handlu czy usługach.
Tymczasem nasze działania są na tyle kompleksowe i tak wielostronne, że każdy łatwo może wpasować się w jakiś segment naszej aktywności. Pole do działań jest szerokie: można zamieścić swoją ofertę w wydawnictwach produktowych, zaprosić do siebie dziennikarzy z najlepszych pism krajowych i zagranicznych, umieszczać swoją ofertę w Internecie poprzez lokalnych administratorów naszego serwisu lub zostać jednym z nich, zorganizować szkolenie, stworzyć nowy produkt turystyczny lub rozwijać istniejące produkty, wypromować się startując w licznych plebiscytach, konkursach, programach tv, informować o swoich osiągnięciach szeroką publiczność.
Recepta na dobrą współpracę z MOT:
1. Zajrzyj na naszą stronę i starannie prześledź, czym się zajmujemy 2. Określ precyzyjnie swój cel w ramach większego segmentu ( np. turystyka aktywna, młodzieżowa, sporty zimowe, kuchnia, wydarzenia) 3. Prześledź plan pracy MOT, który powtarza się co roku wg pewnego schematu 4. Podziel rok na terminy: - terminy przyjmowania projektów w różnych instytucjach, do których aplikuje MOT (np. Ministerstwo Gospodarki, Województwo Małopolskie, Miasto Kraków, POT) - terminy zgłoszeń na targi krajowe i zagraniczne, terminy przyjmowania materiałów na targi, które w imieniu Województwa koordynuje MOT - terminy weryfikacji danych do wydawnictw opracowywanych przez MOT - terminy różnych akcji i wydarzeń promocyjnych organizowanych przez MOT 5. Pomyśl, co chciałbyś i mógłbyś zrobić 6. z POMYSŁEM ... zgłoś się do nas
Parafrazując słynne powiedzenie amerykańskiego prezydenta: „Nie pytaj, co MOT zrobi dla Ciebie. Pytaj, co Ty w ramach MOT możesz zrobić dla promocji swojej i regionu”
|