Strona g堯wna » Aktualno軼i » Kampania promocyjna "Ma這polska – cel podr騜y"
drukuj drukuj

AKTUALNO列I

Ostatnie aktualno軼i MOT

29-09-2022
Walne Zebranie Cz這nk闚 Ma這polskiej Organizacji Turystycznej

21-09-2022
Ruszy konkurs na projekt maskotki Igrzysk Europejskich Krak闚-Ma這polska 2023!

20-09-2022
Smak historii odkryty – Juromania zako鎍zona

09-09-2022
Wybierz Turystyczne Skarby Ma這polski– naturalnie!

05-09-2022
Polska Zobacz Wi璚ej - Weekend za p馧 ceny 18-20 i 25-27 listopada 2022

26-08-2022
Nab鏎 na misje gospodarcze w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Norwegii

22-08-2022
Muzyka Zakl皻a w Drewnie 2022 - Koncert Zespo逝 Raz Dwa Trzy w Por瑿ie Wielkiej

16-08-2022
Odkryj Jur i poznaj smak historii – Juromania 2022

Kampania promocyjna "Ma這polska – cel podr騜y" 4.05.2022

Go軼inno嗆, r騜norodno嗆 i nieustanna otwarto嗆 na turyst闚 – to cechy Ma這polski i Krakowa, kt鏎e podkre郵a najnowsza kampania promuj帷a ofert turystyczn regionu i jego stolicy za granic. Kampania w Internecie ruszy豉 1 maja. Jest ona wsp鏊nym przedsi瞝zi璚iem Ma這polskiej Organizacji Turystycznej, Wojew鏚ztwa Ma這polskiego i Krakowa. 

Kampania promocyjna jest realizowana w ramach projektu „Ma這polska – cel podr騜y". Jednym z jej najwa積iejszych element闚 jest gest otwartych d這ni, kt鏎y podkre郵a has這 kampanii: „Wide open…”/”Unglaubliche vielfalt…”. Go軼inno嗆 i otwarto嗆 to cechy, kt鏎e wyr騜niaj Polsk i Polak闚 oraz s 鈍ietnie odbierane przez wszystkich odwiedzaj帷ych region i jego stolic. Dlatego te w豉郾ie to zobaczymy w spotach i na banerach przygotowanych w ramach kampanii promocyjnej: Ma這polsk i Krak闚 fantastycznie przygotowane na ponowne spotkanie z go嗆mi, witaj帷e ich z otwartymi ramionami po d逝gim czasie pandemii, zapewniaj帷e komfort i bezpiecze雟two zwiedzania i wypoczynku.

Kampania ruszy豉 ju 1 maja i w pierwszej kolejno軼i obejmie rynek brytyjski i niemiecki, poniewa tury軼i z tych kraj闚 najcz窷ciej odwiedzali Ma這polsk w ostatnich latach. W dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie kampanii na rynki: austriacki, szwajcarski, w這ski, skandynawski i ameryka雟ki.

Dzia豉nia promocyjne s prowadzone wielokana這wo, z naciskiem na internet – przy wykorzystaniu najnowszych produkt闚 i narz璠zi marketingu w sieci. W ramach kampanii przygotowano m.in. spoty i banery, podkre郵aj帷e bogactwo oferty turystycznej Ma這polski i Krakowa. Ogl康aj帷y je mog poczu, 瞠 w豉郾ie tutaj maj szans prze篡 niezwyk陰 przygod na 這nie przyrody, zachwyci si arcydzie豉mi sztuki i architektury, skosztowa niepowtarzalnych smak闚, zrelaksowa si i odpocz望. Temu przekazowi towarzysz obrazy malowniczych szlak闚, najpi瘯niejszych zabytk闚, lokalnych specja堯w i koj帷ych zabieg闚 zdrowotnych i kosmetycznych.

Ma這polska to jeden z najatrakcyjniejszych i najcz窷ciej odwiedzanych przez turyst闚 region闚 w Polsce, a Krak闚 to najbardziej rozpoznawalna polska marka turystyczna na 鈍iecie. W 2019 r. go軼ili鄉y blisko 18 milion闚 turyst闚, z kraju i zagranicy. T doskona陰 sytuacj zaburzy豉 pandemia COVID-19. By odbudowa ruch turystyczny po pandemii zarz康 wojew鏚ztwa uruchomi r騜ne mechanizmy wsparcia dla tego sektora. Dzi瘯i nim odradzanie si turystyki krajowej nabra這 tempa. Poprzez kampani promocyjn skierowan do turyst闚 zagranicznych chcemy dodatkowo wzmocni ten proces, przyci庵aj帷 do Ma這polski i Krakowa odwiedzaj帷ych spoza kraju - wyja郾ia Iwona Gibas, w zarz康zie wojew鏚ztwa odpowiedzialna m.in. za turystyk.

Projekt „Ma這polska – cel podr騜y” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. To wsp鏊ne przedsi瞝zi璚ie Ma這polskiej Organizacji Turystycznej, Wojew鏚ztwa Ma這polskiego i Krakowa. Ka盥y z partner闚 projektu realizuje inne zadania. Liderem jest MOT, kt鏎y odpowiada za koncepcje kreatywne, produkcj materia堯w i ich emisj, a tak瞠 organizacj misji gospodarczych. Partnerami projektu s Ma這polska i Krak闚. Region odpowiada za komunikacj produkt闚 zwi您anych z turystyk wypoczynkow – m.in. kulturow, kulinarn, aktywn oraz spa i wellness, w ramach kampanii reklamowej w internecie. Miasto natomiast skupia si na promowaniu turystyki biznesowej, kt鏎a jest strategiczna dla gospodarki turystycznej w Krakowie, ze wzgl璠u na ogromny potencja organizacyjny i baz obiekt闚, kt鏎e mog sta si miejscem spotka biznesowych dla organizator闚 z ca貫go 鈍iata.

- Dzia豉nia podejmowane w ramach projektu Ma這polska - cel podr騜y s niezwykle potrzebne w kontek軼ie wspomnianej pandemii, kt鏎a spowodowa豉 zapa嗆 w turystyce w ostatnich dw鏂h latach, ale r闚nie w kontek軼ie tocz帷ej si wojny w Ukrainie. Nasze miasto nieustannie jest bezpieczne, otwarte i funkcjonuje w pe軟i normalnie. Jest to komunikat, kt鏎y chcieliby鄉y, aby dotar jak najdalej i jak najszerzej. Dzia豉nia w ramach kampanii, o kt鏎ej dzi m闚imy maj w豉郾ie taki cel. Zach璚am wszystkich, a w szczeg鏊no軼i przedstawicieli medi闚 do udost瘼niania tych komunikat闚, ale r闚nie do tworzenia w豉snych publikacji, kt鏎e zach璚 niezdecydowanych do odwiedzenia naszego kraju, regionu i miasta – m闚i Robert Piaskowski, Pe軟omocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. – Zach璚am r闚nie nie tylko do szerzenia informacji, ale po prostu do korzystania z oferty turystycznej naszego regionu i miasta. Nauczyli鄉y si ju w czasie pandemii, 瞠 warto by turyst we w豉snym mie軼ie, bo dzi瘯i temu sami poznajemy cz瘰to nieznane nam miejsca w naszym otoczeniu, ale tak瞠 realnie wspieramy gospodark turystyczn – czyli przedsi瑿iorc闚, cz瘰to naszych bliskich, przyjaci馧 i s御iad闚. Pami皻ajmy, 瞠 korzystanie to te pomaganie – dodaje.

Wszystkie zadania zaplanowane w projekcie „Ma這polska – cel podr騜y” zostan zrealizowane do ko鎍a 2023 r. Jak wyja郾ia Grzegorz Biedro, prezes Ma這polskiej Organizacji Turystycznej, zakres dzia豉 jest bardzo szeroki.  - Realizowane b璠 mi璠zy innymi ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE czy te stworzenie landing page i medi闚 spo貫czno軼iowych w dw鏂h j瞛ykach: niemieckim i angielskim – t逝maczy.

Koncepcja kreatywna wraz z briefem strategicznym, kt鏎ego autorem jest krakowska agencja kreatywna Admind, powsta豉 ju w 2021 roku. W oparciu o t koncepcj powsta這 szereg materia堯w w tym m.in. charakterystyczne kola瞠, spoty promocyjne czy te landing page i media spo貫czno軼iowe. - Wszystkie elementy b璠 wykorzystywane podczas szerokiej kampanii promocyjnej w Internecie, kt鏎a ruszy豉 ju 1 maja! Przez kolejnych 6 miesi璚y mieszka鎍y Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedz si co zwiedzi, czego posmakowa czy te jakie trasy rowerowe wybra, aby w najbardziej udany spos鏏 sp璠zi czas w Ma這polsce. Kampania dedykowana jest tury軼ie indywidualnemu, ale nie zapomnieli鄉y tak瞠 o bran篡 turystycznej. Dzi瘯i szerokim dzia豉niom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Krak闚 dotrzemy z promocj Krakowa i Ma這polski tak瞠 do klienta biznesowego – podkre郵a Grzegorz Biedro.

Jak informuje Rados豉w W這szek, Prezes Mi璠zynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Paw豉 II Krak闚 – Balice, ju 1 maja wystartowa豉 tak瞠 kampania Krak闚 Airport „Le na wakacje #PROSTOzKRAKOWA”. - W letniej siatce znajdziemy 144 po陰czenia do 33 kraj闚 i 99 miast, kt鏎e obs逝guje 20 linii lotniczych. W鈔鏚 letnich kierunk闚 na pasa瞠r闚 czekaj tak瞠 gor帷e nowo軼i do Las Palmas, Burgas czy Abu Dhabi. Tradycyjnie mo積a r闚nie wybra t皻ni帷e 篡ciem – szczeg鏊nie w okresie wiosennym i letnim – hiszpa雟kie oraz w這skie miasta, lubian przez wszystkich Chorwacj, albo odpocz望 na jednej z greckich wysp. Dla mi這郾ik闚 aktywnego wypoczynku polecamy Gruzj – zach璚a Rados豉w W這szek.

Jak podkre郵aj zgodnie partnerzy projektu, kampania przygotowana w celu przeciwdzia豉nia skutkom pandemii COVID-19 dla sektora turystycznego, w dobie kryzysu zwi您anego napa軼i Federacji Rosyjskiej na Ukrain zyskuje tak瞠 inny kontekst.

Od momentu wybuchu wojny bran瘸 turystyczna w Polsce, w tym r闚nie w Ma這polsce, boryka si z problemem masowego odwo造wania rezerwacji przez turyst闚. Rezygnacje z pobytu w spos鏏 naturalny wi捫 si z blisko軼i dzia豉 wojennych. Dlatego has這 kampanii, m闚i帷e o naszej otwarto軼i nabiera dodatkowego znaczenia – tak瞠 otwarto軼i na pomoc potrzebuj帷ym. To jednocze郾ie zapewnienie, 瞠 pobyt u nas jest bezpieczny, a Ma這polska go軼inno嗆 to obietnica i zobowi您anie wobec ka盥ego, kto wybierze nasz region za cel podr騜y – m闚i Iwona Gibas z zarz康u wojew鏚ztwa.

***

Kampania b璠zie realizowana jedynie na rynkach zagranicznych, ale zapraszamy do 郵edzenia social medi闚 w j瞛yku angielskim https://www.facebook.com/experiencekrakow/ oraz https://www.instagram.com/experiencekrakow/ , a tak瞠 niemieckim https://www.facebook.com/erlebekrakau/, https://www.instagram.com/erlebekrakau/. Powsta造 tak瞠 kana造 na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCtFNI4__xpDNPciJuz7tsfA i https://www.youtube.com/channel/UCEb8RMAbX-Gpy6D6xWAzw3Q oraz landing page kampanii pod adresem www.wideopen.travel!

 

Wr鵵 do Aktualno軼i
 
WSP茛PRACA
          Krak闚
      Ma這polska