AKTUALNOŚCI
18-03-2024
3. Małopolski Festiwal Balonowy "Odlotowa Małopolska"
08-12-2023
Odkryj Małopolskę: Choinki pod choinkę – od RMF FM i Małopolski!
23-11-2023
Małopolska na targach TT Warsaw
29-09-2023
Nabór uczestników na wizyty turystyczno-kulturalne organizowane w ramach projektu „POZNAJ REGION”
28-09-2023
Turystyczne Skarby Małopolski odkryte!
25-09-2023
Zapraszamy na konferencję pn. WSPÓŁPRACA-INNOWACJE-TURYSTYKA ZRÓWNOWAŻONA
Konferencja online: Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi | 18.12.2020 |
W dniu 17 grudnia br. odbyła się konferencja online pt. ‘Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi’ organizowana przez Małopolską Organizację Turystyczną oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych. W otwarciu spotkania udział wzięli: Rafał Szlachta - Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, dr Dominik Borek - Dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii, Dorota Skotnicka - Dyrektor Departamentu Turystyki Województwa Małopolskiego, Jacek Janowski - Dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT oraz Grzegorz Biedroń - Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, występujący w roli gospodarza spotkania. Spotkanie moderował znany w branży turystycznej Grzegorz Soszyński.
Zgodnie z jej założeniem konferencja miała na celu przybliżyć uczestnikom zagadnienie marki turystycznej. Z akademickim zacięciem, kwestie te rozwinął i przedstawił dr. Bartłomiej Walas, dziekan Wydziału Turystyki w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. W części praktycznej dobre wzorce budowania marki turystycznej przedstawiła Katarzyna Gaczorek z Tyrolskiej Organizacji Turystycznej, na przykładzie doświadczeń austriackich i Tyrolu - jednego z czołowych regionów narciarskich w Alpach. Kolejny dobry przykład w kreowania marki turystycznej przestawiła Aneta Szcześniewicz, pracownik Niemiecko-Polskiej Informacji Turystycznej, bazując na doświadczeniach tzw. dwumiasta: Frankfurtu nad Odrą oraz sąsiednich Słubic, które niezależnie od istniejących granic od wielu lat skutecznie budują wspólną tożsamość transgranicznej marki terytorialnej.
Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział blisko 130 uczestników, wśród nich przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, branży turystycznej oraz okołoturystycznej z Małopolski oraz innych regionów.